Härliga lördag! :)

Som vanligt började jag dagen med lite knäckebröd. Jag vet inte om det hjälper eller om det är helt onödigt men nu vågar jag inte sluta med det i alla fall...;) Sen blev det frukost med mamma, pappa och Lisa. Sen har jag slappat framför TVn. Lisa badar just nu och mamma och pappa håller på och fixar och donar inför caféets öppnande för dagen. Kl 13 ska jag och Lisa vara hos Hannes och fira hans 3-årsdag! Det är helt galet att han redan fyller 3 år!! Sen blir vi nog kvar där (det vet dock inte Emma om...än...) och bjuder in oss själva på middag också eftersom jag, Lisa och en av hennes kompisar ska på bio ikväll.

Vilket härligt väder vi har idag!! Solen skiner och jag har inte varit utanför dörren!! Det är ju inte klooookt! När Liset är klar så ska jag också ta tag i mig själv...men nu känner jag att jag nog måste äta något förresten...jag känner lite illamående på väg! Usch nej, det vill jag inte! :( Ge mig något att äta - snaaaabbt!! ;)

Ha en härlig lördag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmm, jag är uppe från badet men du sitter fortfarande framför tv:n hör jag ;)

2011-10-15 @ 11:03:01
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Härligt att du verkar börja få kontroll över illaåendet! Det är bara att ääääääätaaaaaa!



Kram å ha en bra lördag!

2011-10-15 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0