Mitt, helt plötsligt, enoooorma luktsinne!

Imorse vaknade jag innan min klocka ringde. Eftersom det här med gårdagens stora händelse i form av matnojan hägrade så låg jag och kände efter om jag mådde illa! Men det gjorde jag inte! ;) Vi är några säljare som träffas lite då och då och fikar på morgonen och detta var en sådan morgon. Vi träffas på en McDonalds som är lätt för samtliga att ta sig till utan att behöva köra in i stan. När vi stod och beställde så tog det som vanligt lång tid så mitt te hann dra klart. När jag skulle gå och slänga tepåsen så tyckte jag att det luktade jätteskarpt. Först fick jag för mig att någon hade väldigt mycket parfym på sig. Sen när vi gick och satte oss så kände jag den här hemska lukten jättemycket. Jag frågade killen mittemot mig om han kände lukten. Men det gjorde han inte, sa han. Jag kunde inte dricka mitt te! Så jag vände mig om och såg att en av toalettdörrarna stod på vid gavel; det var rengöringsmedel från toaletten som luktade!! Så jag gick bort till toan och stängde till dörren. Tyvärr stängde jag inte dörren ordentligt så när jag satte mig ner så kände jag fortfarande osen...så jag fick gå upp igen och stänga dörren ordentligt. SEN kunde jag dricka mitt te! ;) Jag frågade killen om han verkligen inte hade känt att det luktade men han bara tittade konstigt på mig och sa; eh, nej... När vi sen körde därifrån så ringde jag Helén och frågade henne om hon hade känt lukten men hon hade inte heller märkt det... Vi satt i mitten av lokalen så vi satt inte jättenära toaletterna...

Ikväll ska jag ju ut och äta med Stina, Sandra och Malin. Det blir inte Lemongrass! ;) Aaaaaw, mina söta, söta tjejer! Det blir en grekisk restaurang som ingen av oss har försökt oss på innan.

Kevin ringde innan; han berättade att den här historien med att jag har problem med min lever har satt sig! Två tjejer, oberoende av varandra, har tagit upp det med honom och tycker att det är helt hemskt! Stackars Anna...typ...;) Det var ju bra! :) Sen berättade han även att han följer med på maskeraden den 27 oktober och jag får välja helt fritt vad vi ska gå som!! Yeah! Jag kan ju inte berätta om mina planer här eftersom de är hemliga men jag lovar att återkomma!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Värst vad du samlar på dig symptom fort! Du kommer vara superpreggo på ingen tid alls =) Jag vart inte känslig för lukter fören i vecka 14-15 typ! Avsmaken dröjde nog också några veckor =) Ömmta tuttar och lite molvärk var vad jag kunde stoltsera med i början =)



Kraam!

2011-10-05 @ 21:52:51
Postat av: Anna

Jag kommer säkerligen även bli en sådan där kvinna som är så gravid som INGEN annan någonsin har varit innan! Och jag kommer skylla ALLT på min graviditet! ;)

2011-10-05 @ 21:56:15
Postat av: Lisa

OMG, bli inte en sådan gravid kvinna som du beskrev ovan. Bli inte förvånad om jag då börjar försvinna... Nej, men allvarligt talat så känner jag MÅNGA sådana kvinnor så en till kommer inte att bli någon fara ;)

2011-10-06 @ 13:38:30
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0