Nja, sådär...

Igår var jag ju iväg och tittade på ett hus. Jag kände direkt när vi parkerade att det inte kändes bra. Det var ingen bra känsla liksom. Den största nackdelen är att man inte kan köra bil ända fram till huset. Tänk sen när man ska storhandla och så barnvagn på det?! Nej, tack! Huset var helt okej men jag kände inte alls att det var där som jag och Pölsan ska bo. Däremot så körde vi bort till det andra huset som jag också var intresserad av och det området kan jag mycket väl tänka mig att bo i! :) Nu var ju det huset redan sålt men det kommer förhoppningsvis fler hus till salu. Faktiskt så hittade vi ett superfint som var tomt men vi hittade det inte på Hemnet. De hade även tagit ner brevlådan så jag kunde inte lägga en lapp heller...:( Vi får väl se vad det blir av det...

Jag blev kvar hos David och Lina och killarna ända fram till halv 9 - det var en supermysig söndag! Första delen spenderade jag med min familj och sen andra delen då med David och Lina. Jag ser fram emot fler sådana söndagar sen när jag har flyttat till Vellinge! :)

Mina bröst ömmar nu faktiskt hela tiden. Mest när jag tar av behån men även med den på. I lördags så låg jag i sängen tillsammans med Filippa och Hannes och läste lite böcker. När vi var klara så blev det naturligtvis bus!! Maj Gadd!! Jag låg och höll mig för brösten samtidigt som jag jämrade mig eftersom de hoppade på mig men det bara fick de att busa ännu mer!! Aaaaaaaw, mina söta systerbarn!! <3<3<3 Inget illamående...än! Samtidigt som jag vill att det ska komma så vill jag ju naturligtvis inte må illa. Mamma mådde inte illa med någon av oss så jag hoppas lite att jag också får det så. Emma däremot mådde jätteilla! Hon fick stanna vid vägkanten och kräka någon gång när hon var på väg till jobbet! :(

Idag fyller min mamma år! Vi firade ju henne i lördags men man måste firas på sin födelsedage ÄVEN om man har firat den en annan dag!!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Klart du ska invänta det perfekta huset, det ligger ju bara och mognar åt dig =)

2011-10-04 @ 08:18:23
Postat av: Lisa

Det låter som en bra idé tycker jag att åka runt och kolla lite också. En arbetskamrat till mig fick sin lägenhet genom att själv kontakta lägenhetsägaren för att det såg tomt ut. Det visade sig att de inte hade hunnit lägga ut den än och i slutet blev lägenheten hennes.

2011-10-06 @ 13:33:13
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0