Ont i magen

Redan igårkväll fick jag ont i mellangärdet. Det kändes som om jag var supermätt. Sen kändes det svullet också. Jag har vaknat inatt och känt av det onda. :( Det släppte imorse när klockan var vid halv 9 men det återkom senare. Eftersom jag har varit ute på Österlen idag och kört så körde jag inom mamma och pappa och åt middag och berättade det då för familjen (eftersom hela klanen var hemma!). Mamma sa direkt att det inte var bra och att det kunde bero på stress. Emma höll med. Jaha, jag känner mig inte alls speciellt stressad...men Lisa tog upp det här med den missade konferensen och det har jag i och för sig känt mig lite stressad över men det har släppt allteftersom dagen har gått och jag har sålt vad jag ska. ;) Fast det onda har kommit tillbaka...men det kanske inte släpper med en gång?

Jag håller på och hjälper Lisa med en ansökan till ett jobb i London som hon vill ha. Det känns som evigheter sen jag sökte jobb själv men takterna sitter i...tycker jag i alla fall. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Yes, nu var det sökt. Håll alla tummar och tår!!

2011-10-18 @ 21:25:19
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Njae... Min mage havererade rätt ordentligt de första veckorna fram till vecka 9-10 någon gång. Och du verkar ju få kännignar på saker tidigare än jag. Om du går in och läser min blogg från vecka 8 (jag och min gasmage) så ser du att jag hade väldigt mycket magont och svullnad då. Jag vaknade på nätterna av att jag hade ont. Även i ryggen. Jag tror det händer massa därinne och det är därför du har ont. Oroa dig inte. Jag tror allt är helt perfekt!

2011-10-19 @ 11:10:43
Postat av: Anna

Fast det är inte själva magen som svullnar utan uppe vid mellangärdet...:(

2011-10-19 @ 12:53:20
Postat av: Vemvet

Hela magen var en enda stor svullen boll!! Det var verkligen inte skönt

2011-10-20 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0