Öööööörk!!

Igår mådde jag lite bättre så jag tänkte ju då att det nog var över men det var inte...jag har legat på soffan hela dagen idag också. Tyvärr har jag inte ätit lika bra idag. Igår kräkte jag lite mitt på dagen men sen dess har det "bara" varit illamående...liksom...jag trodde att jag skulle kräka innan idag också men jag lyckades hålla det borta. Jag gillar INTE att kräka. Fast ibland kan jag tycka att det hade varit bättre att kräka och få skiten ur mig så jag kan bli frisk igen istället för det här jäkla meseriet. Nu mår jag bättre igen. Det är lite konstigt eftersom jag normalt brukar må sämre på morgon och kväll när jag väl är sjuk men denna gången verkar det inte funka riktigt så. Idag när mamma ringde och frågade hur det var med mig så kom det lite försiktigt; du, Anna, du tror inte att det kan ha att göra med graviditeten? Maj Gadd!!! :( Jag sa att VemVet har kommenterat något åt det hållet också men det HOPPAS JAG VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!! Jag är väldigt sällan sjuk så jag kan inte direkt säga vad som är fel med mig men det är många som är sjuka för tillfället så jag HOPPAS, HOPPAS att det bara är en släng av någon slags influensa. Imorgon ska jag i alla fall ställa väckarklockan som vanligt eftersom jag har bokade besök...vi får väl se hur det går med det...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: vemvet

Jag håller tummarna att det är flunsa också. Men har du ingen feber, inget snorande eller ont i halsen utan bara mår illa och är trött och däckad är det nog tyvärr graviditeten snarare än något annat. Är det så illa så ring din husläkare eller braiga gyn så får dom skriva ut Lergigan eller liknande illamående-medicin. Men man blir väldigt trött av den och det kanske inte är det bästa eftersom du kör mycket bil själv. Annars får de nog sjukskriva dig. Risken finns ju att det kan sitta i ett tag. Allt mellan 12-20 veckor...



Kram!

2011-10-13 @ 19:53:41
Postat av: Lisa

Okej, du har hela tiden tjatat och "beklagat" dig över att du är rädd att du inte är gravid eftersom du inte mått illa. Nu när du mår illa så säger du att du är sjuk?! Jag tror också att det är graviditeten... Du får nog utbyta lite historier med Emma och höra hur hennes var!

2011-10-13 @ 23:35:38
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Du Lisa!! Hade du mått så här illa som jag har gjort så hade du också trott att du hade varit sjuk - gravid eller inte!!! :P

2011-10-14 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0