Sjuk

Man ska inte skriva och önska att man nog får sjukskriva sig inför konferensen!! För idag ligger jag hemma och är sjuk! :( Fast samtidigt känns det som en lättnad. Det innebär ju att gårdagens hemska illamående antagligen inte enbart kommer från graviditeten. :) När jag vaknade imorse så åt jag mitt knäckebröd och gick upp för att kissa. Direkt så kände jag att jag inte mådde helt hundra. Så jag gick tillbaka till sängen och ställe om klockan till en timme senare. Sen gick jag upp och började göra mig i ordning. Men jag fick gå och lägga mig igen flera gånger och när klockan var 10 så insåg jag att jag lika gärna kunde sjukskriva mig idag. Så nu har jag tagit mig till soffan och ligger och titta på Kanal 10 som just nu har ett program som handlar om Digerdöden i Italien...ganska intressant faktiskt... Det kan ju vara en endagarsinfluensa - det har jag haft förr - så det är mycket möjligt att det blir konferens för mig imorgon ändå. Nu hoppas jag bara att Pölsan är så stark och frisk att den klamrar sig fast fastän jag är dålig...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Det är nog ingen fara för Pölsan! Men ta alvedon om du får hög feber, för det nog inte jättenyttigt vare sig för dig eller bebben. I övrigt ligger h*n väl skyddad därinne. Hörde på nyheterna imorse att nu har influensasäsongen kickat igång på allvar så det finns nog risk att det är det du fått. Krya på dig!!!



Kraam!

2011-10-11 @ 12:41:21
Postat av: Lisa

Ja det känns tyvärr som att detta är en riktig influensa period, många som är sjuka. Krya på dig!

2011-10-11 @ 15:49:47
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0