Slappesöndag

Dagen är alltså inte över men vilken riktigt slappedag jag har haft hittills! Jag kom hem lite över 3 inatt och störtade direkt i säng. Jag vaknade vid halv 10-tiden och gick upp och åt frukost. Sen såg jag Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst" på SVTPlay. Efter det somnade jag på soffan och vaknade igen 14.20 ca!! Nu varade ju Mias show i 2 h så det låter som om jag har sovit hur länge som helst men så farligt är det inte! ;) Men jag har nog sovit ungefär 1,5 timme på soffan. Åååååh, jag älskar att sova på soffan!! Inte för en hel natt men på eftermiddagen med TVn på i bakgrunden. Sen fixade jag något att äta (det blev rester från tacosen i fredags!) och satte mig lite lätt och snabbt vid dator för att jobba lite. Nu är klockan halv 4 och jag går fortfarande omkring i morgonrock... Men nu tänkte jag faktiskt lägga mig i ett bad och sen köra hem till mamma och pappa. Emma kommer också med sin familj. Det får inte gå för länge mellan träffarna med mina underbara och fantastiska systerbarn!!

Idag har jag inte känt av något speciellt graviditetssymptom. Oron över att något hemskt ska hända har kommit och gått denna veckan. Men inte alls lika mycket som de första dagarna, som tur är! Men ändå så trodde jag att jag hade släppt det liksom...men det hade jag visst inte. :( Illamåendet har jag "bara" på förmiddarna och det sitter liksom i halsgropen. Det blir inte mer av det. Inte för att jag vill det - längre - utan jag går mest och undrar när det ska slå till på riktigt så att säga...jag fasar för det, rättare sagt. ;) Nästa vecka är det konferens och det behöver INTE slå till då!!!

Nä, hopp i badet! Ha en fortsatt trevlig söndag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Var beredd på att symptomen kommer och går! Det är som det är =) Hoppas söndagen fortsätter i samma anda!

2011-10-09 @ 19:02:44
Postat av: Lisa

Och vilken fantastisk middag vi åt söndagkväll. Mmm...

2011-10-10 @ 13:57:38
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0