Tjejmys

Igår kom då Jenny C in till mig - jag satt redan på Lilla Torg med några kompisar. När hon kom så gick vi till Lemongrass för att äta. Det är alltid ett säkert kort att gå till Lemongrass. :) Där satt vi sen i ungefär 3 timmar och snackade. Jag fick en jättefin bok av henne! :) En bok som man läsa från det att man är gravid till att barnet är 6 år - jag kommer inte ihåg just nu vad den heter men jag kollar upp det till imorgon. ;) Efter middagen gick vi tillbaka till Lilla Torg och vid det laget var mina kära vänner bra i gasen! Lite innan midnatt begav jag och Jenny oss hem till mig. Imorse sov vi till ca 9. Sen blev det frukost på stan och mer snack! En runda i det fina vädret blev det också - jag hittade ett par bruna stövletter och en camelfärgad kofta. Jag har så jäkla mycket svarta skor och stövlar så jag tänkte att jag skulle försöka mig på ett par bruna istället. Det var 20% rabatt på dem så det gjorde det extra roligt att handla! ;) Jag körde Jenny hem och passade på att hämta Filippa och Hannes också.

Så nu är jag i Hylteberga. Vi firar mammas födelsedag idag, hon fyller år på måndag. Jag sover här inatt, det är lika bra...och uuuuuunderbart!! :)

Jag har ju glömt bort att berätta en smaskig detalj; jag har flytningar! :S Jag har ju tänkt att det ska bli skönt att inte ha mens på ett tag nu men så får jag flytningar istället!!! Det är jag inte alls intresserad av! :( Jag har läst att det har vissa kvinnor genom HEEEEELA graviditeten!! Jodåsåatteeeee....

Mina bröst ömmar...inte bara när jag tar av behån längre. Jag har börjat kissa mer än vanligt...det kan bero på att jag är dricker mer eftersom jag är mer törstig än vad jag brukar vara... Och finnarna frodas!! :( Så har vi ju även hormonerna...detta kan ju bli huuuur kul som helst! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Japp och flytningarna blir bara värre med tiden kan jag lova =)

2011-10-02 @ 17:57:31
Postat av: Lisa

De där stövlarna har jag inte hört något om eller sett! Vi får ta det imorgon!!

2011-10-06 @ 13:28:59
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0