Tvättstugan

Jaha, så hände det då en liten incident i tvättstugan...om det inte har kommit fram innan så kan jag berätta att idag mår jag illa. Jag har tvättid idag och det var dags att gå ner och slänga in en ny maskin tvätt. Väl nere i tvättstuga så slog jag först i armbågen i ett skåp. Sen tappade jag lite kläder på golvet och när jag skulle plocka upp dem så slog jag i huvudet i tvättluckan. Då började jag gråta - hejdlöst!!! Visst gjorde det ont men inte SÅ ont!! Men det tar psykiskt på mig att gå omkring och må så här illa som jag har gjort idag. Imorgon blir det knäckebröd i sängen INNAN jag går upp!! Mmmmm, så mysigt med knäckebrödssmulor i sängen...:S Nu oroar jag mig konferensen. Ska jag må så här så kan jag lika gärna sjukskriva mig! :( Maj Gadd, vad jag känner mig patetisk och otacksam!!! :(

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker nog inte att du ska sjukskriva dig. Jag tror att mycket aktiviteter kommer få dig att tänka mindre på det och framförallt så kommer du inte ha tid att känna efter hela tiden!

2011-10-10 @ 18:29:35
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Kan rekomendera sea bands också... Man köper dem på apoteket, det är som akupresurarmband mot sjösjuka, men för mig tog de udden av illamåendet. Om inte det hjälper så köp postafen (tror jag det heter, fråga på apoteket).



Kram

2011-10-11 @ 08:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0