Aaaaameeeeennnnn...

Nu vill jag vara längre fram i min graviditet...jag vill kunna se att jag är gravid och jag vill kunna känna att jag är gravid...jag satt precis och tänkte att jag inte hade känt någon mensvärk på hur länge som helst och jag fick hjärtat i halsgropen! Känner alla gravida denna oron?! Det är ju inte klokt!! Men nu spänner det lite igen så jag blev genast lite lugnare...fast ändå inte helt lugn. Det kan ju vara så att jag frammanar vissa känslor eftersom jag så gärna vill känna dem. Jag vet att man inte ska övertänka och överanalysera allt som händer men det är betydligt lättare sagt än gjort. Jag kan inte riktigt koncentrera mig just nu på något alls - orostankarna kommer krypande hela tiden. Så - nu känner jag ingenting igen!!! :( Så här vill jag inte ha det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Jag vill ju bara var glad heeeela tiden men så är det ju inte alls!! Det är lite konstigt att jag kan känna den här oron med tanke på att jag inte ens har fattat att jag är gravid förresten...jävla skit...ursäkta franskan, men detta är inte kul...:(

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blir nog bättre när du har varit hos barnmorskan... fast det är ju tyvärr ett tag kvar tills du ska dit...

2011-09-26 @ 21:15:40
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: sandramedhjertetihånden

jeg hadde det helt på samme måte. man blir gal.du kommer til å ha det i lang lang tid, hehe. men forhåpentligvis blir det litt lettere etterhvert, når du forstår at du ikke kan ha kontroll. jeg ville ha kontroll over kroppen min og det som skjedde,men det kan man ikke! but i feel your pain:) velkommen i gravidklubben.

2011-09-27 @ 06:55:04
Postat av: Anna

Tack Sandramedhjertetihånden, det kändes lite bättre efter att ha läst din kommentar...men sen började jag skriva ett nytt inlägg och då försvann den lättnaden...:S

2011-09-27 @ 07:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0