Blödning

Nu blöder jag! Jag fattar ingenting! :( Det har jag ju gjort förr, dels vid andra inseminationer men dels även i somras när jag hade uppehåll... Jag får nog ringa min kära gynekolog imorgon och höra med honom varför. Jag frågade honom när jag var hos honom senast eftersom jag då hade haft blödningar på dag 19 ca två gånger i rad varför. Men han sa att man inte riktigt kunde säga varför. Jag har ju nämligen aldrig haft sånt förr. Det kunde bero på att man inte hade haft en riktig ägglossning...:( Men istället för att jag ska försöka komma på egna lösningar så tänker jag släppa det nu när jag har fått skriva av mig och invänta doktorns råd istället. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Japp, det är nog bäst att gynekologen svarar på den frågan :)

2011-09-12 @ 22:36:05
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0