Det är helt normalt! :)

Vilken jäkla dag jag har haft! :( Jag har inte haft någon ork över huvud taget...jag märkte inte av det imorse innan jag begav mig hemifrån men det kom snabbt sen. Det kändes som om jag hade för mycket på mig - man kan ju bli lite slö då - men det hade jag inte! Sen eskalerade det bara. Nu har jag en sådan tur att jag har ett jobb där jag sköter mig själv så jag körde hem helt enkelt och la mig på soffan och sov i en timme! Sen hörde Josefine av sig och frågade om vi skulle träna...det kände jag ju inte alls för men jag tänkte samtidigt att man ju mår bättre av träning så jag stack till Friskis. Det blev en halvtimmes styrketräning och en kvart på cross trainern. Jag känner mig fortfarande låg men jag hoppas att det är över till imorgon!

Imorse ringde jag till Capio och frågade efter telefontid med min gynekolog. Han ringde vid 16.30 ca. Jag berättade om min blödning jag fick igår och att jag har haft det de senaste gångerna, vare sig jag har blivit inseminerad eller inte. Då sa han att det var helt normalt för min ålder och att det ofta kom i min ålder! Så jag är helt normal, det var ju skönt det! ;) Men jag undrade ändå om det var negativt men han sa att det var tvärtom eftersom det då tyder på att det är ägglossning och att den fungerar som den ska! Nu vet vi ju det sen innan eftersom vi har gjort undersökning på just det... Sen berättade jag att de på StorkKliniken tycker att jag ska fundera på hormoner om jag fortfarande inte har blivit gravid till jul men att det är han som "bestämmer" det och att de lyssnar på vad han säger. "Jaha", sa han då, "det var ju bra det. Men fundera inte mer på det nu, Anna, det löser sig, ska du se." Så då gör jag inte det heller! :)

I fredags fick jag kakor av Helén, hon jobbar som säljare för OLW som även säljer Göteborgs Kex. Jag fick i alla fall några kakor som heter Marias Chokladterapi - holy makarony!! De är aaaaalldeeeeleeesss för goda!!! Jag tryckte i mig 3 st på tvären. Nu får jag nog lägga undan dem - de är ju inte så bra för min diet...skulle man kunna säga. :S Imorse vägde jag förresten, för andra helgen i rad, mindre på måndagen än på fredagen!! :) Tjohooo!! Det lär ju inte fortsätta med tanke på de här kakorna...eller så äter jag bara upp dem så är de slut...tja, jag får se hur jag gör! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker den där tröttheten tyder lite på graviditet, eller?!

Marias chokladterapi, helt galet namn... Fast okej, choklad fungerar ofta som terapi för mig!

Btw, "så jag är helt normal" är inte riktigt hur JAG skulle beskriva DIG ;)

2011-09-12 @ 22:39:29
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Ojdå! Har du blött? Jag förstår om du vart orolig. Skönt att höra att det inte var någon fara. Min mamma har berättat att hon kan blöda runt ÄL också. Snart borde det var dags för lill-busan att sätta fast sig i livmodern! Spännande!

2011-09-13 @ 08:14:21
Postat av: Anna

Nja, det är liiiite för tidigt att bli trött pga graviditet men tack ändå, Lisa, för din positivitet!!!

2011-09-13 @ 08:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0