Det blir till att bege sig med en gång!

Det tog en faslig tid att komma fram idag via telefonen! Men till slut så gick det i alla fall: 9.30 ska jag vara där! :) Antingen det eller 13.45 - så jag valde morgontiden. Det tar ju inte så lång tid att för mig att ta mig över... Som tur var så är jag klar; jag ska bara borsta tänderna.

Jag har ju hållt på med min sk diet; jag har i alla fall försökt hålla koll på vad jag äter. Mitt första delmål var att jag skulle väga under 70 kg den dagen det var dags för insemination; imorse vägde jag 69,8 kg!!! Hahahaha, isn´t it lovely!!??!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Tjohoooo! Tjoho! Äntligen blire bebis gjord!!!



Berätta allt när du kommer hem igen!



2011-09-08 @ 08:25:37
Postat av: Åsa

Lycka till!! Jag var iväg i måndags! Nu håller vi tummarna!

2011-09-08 @ 10:12:24
Postat av: Lisa

Haha, ja men det var ju bra att du hann nå det målet :)

2011-09-08 @ 11:19:31
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Dina

Lycka till. Jag hoppas du blir gravid nu.

2011-09-08 @ 11:35:59
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0