En rask promenad...

...blev det minsann innan frukost idag! Jag gick först 20 min bort till Pildammarna och sen blev det 25 min där. När jag sen skulle gå tillbaka hem och visste att det innebar 20 min så höll jag på att svimma en liten smula...jag hade min iPod med mig med bra musik men alltså, det är ju så tråkigt med promenader! :( Men jag får nog göra som VemVet föreslog med SR.se...eller så skiter jag i promenaderna! ;) Nu har jag precis ätit frukost. Det har blivit dags att slänga sig ett bad - jag har 1,5 h på mig ungefär innan jag blir hämtad.

Ha en hääääärlig lördag - det tänker jag ha! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror att om man inte gillar att promenera så är det ännu viktigare att bara ta en liten runda. Jag går 30min innan frukost, det räcker bra för mig.

2011-09-05 @ 22:00:55
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0