En tråkig måndag

Vilket jäkla väder! :( Det har regnat heeeeela dagen oavsett var i landet jag har befunnit mig i idag! Hösten är verkligen här! Jag gillar faktiskt det mesta med hösten men ibland blir det för mycket regn och rusk även för mig. Fast jag tror minsann att det blir till att ta fram stövlarna imorgon! :) DET gillar jag väldigt mycket däremot.

Jag kom iväg direkt efter jobbet och tränade. Det blev en halvtimmes styrketräning men sen blev det inte mer. Varken cross trainer eller löpband fanns att tillgå - bara cyklar och det kände jag inte alls för så jag stretchade och åkte hem istället. Det är lite sådär att träna vid 17 eftersom alla andra också vill träna då så gymmet är fullbelagt. Men jag tycker det är skönast att göra det direkt efter jobbet...som de flesta andra då vill säga. ;)

Imorgon kommer mamma och pappas vänner från England hit och hälsar på. De åker igen på lördag. Så nu i helgen ska mamma ha tema på kaféet; Engelskt tema där hon kommer att fokusera på Cream Tea och scones. Pappa ÄÄÄÄLSKAR det så det äter vi med jämna mellanrum hemma. Det finns en engelsk affär här i Malmö så hon har varit hos dem och beställt engelskt cream - vi har inte det i Sverige annars. Så dit ska jag i alla fall!! :) Hon ska annonsera om det och vi får väl även skriva om det på Facebook så där kan nog komma en och annan. Kul!

Jag tror nog att det blir lite film nu. I fredags hyrde jag tre stycken men jag har bara sett en av dem.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Åh, hur går det med kaféet? Går det runt? Har det funkat bra i sommar?

2011-09-05 @ 20:05:41
Postat av: Lisa

Japp, annonsen är insatt. Ingen återvändo här inte... Det ska bli sååå roligt. Jag får nog ta en liten paus i min diet på lördag :)

2011-09-05 @ 22:04:33
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Med tanke på att mamma bara har annonserat en gång (pga av olika saker) så har det gått bra. Jag vet inte om mamma håller med eftersom hon nog trodde att det skulle bli fullsatt varje dag...;)

2011-09-06 @ 07:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0