Fredagkväll

Det ser ut att bli en luuugn fredagkväll! :) Jag var inställd på att hjälpa Vivi och Andy med att renovera deras nyinköpta hus men jag pratade precis med Vivi och jag behöver inte hjälpa till förrän imorgon. Så ikväll blir det nog soffan och film. Inte för att jag vet om det går något på TV men annars så går det ju alltid att hyra. :)

Jag har börjat att städa men det är helt galet vad mycket annat jag kan komma på att göra istället! De två sista fredagarna har jag hunnit med att städa på en timme men så blir det inte idag...kan jag berätta. Det bästa är att bjuda hem någon för då måste man städa och ha det klart till det...men det har jag inte gjort så därför kan jag dra ut på det i evigheter. Fast det är bara till att bestämma sig och få det gjort - hur svårt kan det vara, liksom...;)

Eftersom det blir en lugn kväll så kan det nog bli träning imorgon innan frukost. Jag ska redan nu smsa Josefine och förvarna henne. Vi pratade om det på träningen igår men då var jag mer tveksam eftersom jag inte riktigt hade koll på tidsplanen.

Nä, om jag helt enkelt skulle ta tag i städningen! :( Det är ju så skönt när det är klart! Då kanske jag även kan unna mig lite godis...jag fortsätter att gå ner i vikt trots min ganska onyttiga vecka! Tjohooo! :) Nu låter det som om jag har gått ner hur många kilo som helst men sen i fredags har jag gått ner 3 hekto! 3 hekto på en vecka är ju inte så superbra kanske men sen jag började har jag i alla fall gått ner 2,5 kg...wow, liksom. ;) Men jag är inte ute efter några 10 kg heller så jag är nöjd - jag är mest nöjd med att jag även har gått ner runt naveln - 2 cm! Det märks direkt på kläderna!! :)

Märktes det hur jag försökte att dra ut på det så att jag slipper städa...;)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte fatta att du inte kommer att vara hemma under kakbuffén imorgon. Jag känner liksom att jag inte har något val och jag trodde att det gällde alla systrarna Nilsson. Well, well vi ses iaf imorgon kväll!

2011-09-16 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0