Gnällspik

Igår tyckte jag att mina bröst kändes lite ömma och jag kände genast lite lättnad. Jag märker inget alls av några ömma bröst idag så oron är tillbaka - ännu starkare än innan! :( Jag har känt av den här stickande känslan i underlivet som jag brukar känna av innan jag ska ha mens och idag är den jättestark. Jag trodde att jag skulle gå omkring med ett leende på läpparna när jag väl var gravid men jag känner ingenting!! Förutom oro då...:( Jag känner mig i och för sig också extremt gnällig och väldigt otacksam!!! Alla runt omkring mig är jätteglada för min skull men jag...jag är bara gnällig...:( Tänk om det är en slags försvarsmekanism från kroppen; det kommer inte att utvecklas till en bebis så därför håller vi tillbaka glädjen! :( Aaaaargh, jag håller nog på att bli knäpp i huvudet! Jag ber om ursäkt för detta inlägget men jag måste få det ur mig! Jag hoppas att jag är gladare till nästa gång det är dags att skriva...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Dina

Det är förståeligt att vara orolig, att känna får jag vara glad och att tänka om...



Försök att bara lev som vanligt och vips kommer dagen där du ska göra ultraljud och se att allt är ok.

2011-09-27 @ 08:24:16
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: vemvet

Det är lugnt, så känner man faktiskt. Jag hade jättesvårt att glädjas innan UL jag gjorde i vecka 7+6 då jag fick se hjärtat och ändå är jag fortfarande orolig ibland att något ska gå snett.



Menskänningarna är som det ska vara. Det händer massor i livmodern och det känns som man ska få mens när som helst de första veckorna.



Ring om du vill gnälla av dig, det är faktiskt helt ok =)

2011-09-27 @ 10:00:57
Postat av: Lisa

Ja, jag vet att det är svårt men försök ockupera tankarna med annat. Snart är det dags för ultraljud och då kommer du säkert bli lugnare :)

2011-09-27 @ 21:11:08
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0