Gynbesök

Idag körde jag inom min underbara och fantastiska gynekolog. Jag är bara i dag 11 i min menscykel så jag visste inte om det kanske var för tidigt för att kunna räkna ut när jag har ägglossning nästa gång men det var inga problem. Så jag hoppade upp i stolen och sen visade Doktorn på skärmen hur det såg ut...enl honom så är mina äggledare skolexempel på hur äggledare ska se ut! ;) Kan man annat än att tycka om denna postiva och härliga gynekolog?! Det är nästan så jag funderar på att bjuda honom till dopet när det sen är dags! ;) Den största follikeln var 12 mm vilket innebär att jag kommer att ha ägglossning onsdag/torsdag nästa vecka...ungefär. Jag hade ju egentligen tänkt börja med ägglossningstesten imorgon men det behöver jag ju inte göra då. Jag avvaktar till tisdag istället. Så himla sköööönt - det är inte alls kul med de jäkla testen! :(

Igår var det middag hos Malin. Hon bjöd på tacos - Aj lövv itt! Som vanligt när vi träffas så diskuteras allt mellan himmel och jord - mycket skratt blir det! Som tur är så är vi lika flamsiga alla fyra! Denna gången var även Stinas lilla Lisa med. Hon är så himla snäll - hon låg i sin vagn hela kvällen och sa knappt ett pip.

Stina och Sandra
Stina och Sandra.
Jag och Malin.
Jag och Malin.

Jag vet inte om jag har berättat att jag har bokat tid för massage imorgon? 15.45 imorgon är det dags för rygg- och nackmassage. Jag känner mig lite stel i axlarna så det ska bli skönt att få bort "lite" knutor.

Idag har det även blivit lite träning - det är minsann andra gången denna veckan! Icke illa! ;) Sen har jag även lyckats med konststycket att inte äta godis eller dricka coca på TVÅ DAGAR!! Snacka om att jag är sockerberoende...:( Ja, ja, är det inte värre än så...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Jag är nog mest imponerad över att ni har så himla många matchande skålar att det räcker till alla tillbehör!



Spännande med nästa vecka! Nu ere nedräkning!

2011-09-02 @ 08:10:09
Postat av: Lisa

Woho, jag är själv inne på dag fem med viktväktarna och känner mig faktiskt riktigt peppad för en gång skull!!

2011-09-02 @ 10:09:30
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Ragnarhege

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-09-21 @ 07:53:21
URL: http://ragnarhege.blogcheapster.com
Postat av: Anna

Thanx!!

2011-09-21 @ 08:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0