Hur känns det?

Imorse pratade jag med Helén i telefon medan vi var på väg till våra kunder. Vi pratade, som vanligt, om allt mellan himmel och jord. Men Helén frågade i alla fall hur det känns denna gången, om jag har haft mensvärk. Det hade jag ju i måndags men det var inte så mycket och sen dess har jag inte känt av det. Jag är godissugen, men det är också det enda sättet jag märker att jag ska ha mens...eller INTE!!! Jag ska ju inte ha mens eftersom jag är gravid...men tja... I alla fall så menade jag återigen att man borde känna på ett speciellt sätt för att veta om man är gravid - ett universiellt kännetecken så att säga. Nu finns ju inte det och eftersom jag aldrig har varit gravid så vet ju inte jag hur det kommer att kännas - jag kommer kanske att veta direkt när jag väl är gravid... Men då sa Helén att vid de andra tillfällena så har jag känt mensvärk flera dagar innan och betydligt oftare och eftersom jag inte har gjort det nu så måste jag vara gravid...<3 Aaaaaw, mina söta, söta vänner och familjemedlemmar! Det värmer i hjärtat att veta att det är så många omkring mig som tillsammans med mig önskar att jag blir gravid! :) Efter samtalet med Helén har jag dock börjat känna efter (jag vet att jag inte ska göra det!!!) och nu känner jag en massa saker som jag brukar göra inför mensen...:( Dock inte menssmärtor utan det är mest den här stickande känslan i underlivet som jag har beskrivit innan. Men jag vet inte om jag verkligen känner det eller det är för att jag har tajta jeans...;) Hahahaha! Kan alla hålla tummarna för att det är för att mina nya jeans har blivit lite tajta eftersom dieten för tillfället går åt helvete!!! ;) 2 nätter till...igår kände jag mig lite nervös faktiskt. Jag hade fjärilar i magen - men det är inga oroliga fjärilar, de är förväntansfulla och spända inför torsdagsmorgon! :) Åååååh, tänk om det är positivt!! Såja, då kom tårarna...just det, jag är lite blödig också - det händer också väldigt ofta inför mensen...;)

Jaha, jag är i Karlshamn och sitter på hotellet. Det har gått undan idag - det har varit en bra dag! Så nu är det dags för lite mail och så vidare...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att det är jeansen som sitter för tight! Vi vet ju av erfarenhet att det är mer än precis innan och under mensen som man är godissugen :D

2011-09-20 @ 17:55:57
Postat av: vemvet

Absolut tajta jeans =) Vi ser fram emot plus på torsdag!!

2011-09-20 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0