Jag är så deppig...

...och jag vet inte riktigt var det kom ifrån. :( Imorse när jag vaknade så kände jag av lite mensvärk men sen försvann det. Och jag har under dagen växlat väldigt mycket mellan känslorna; i 2 minuter har jag känt att det har gått vägen denna gången för att sen direkt gå över till att det inte har fungerat denna gången heller. Det har varit väldigt märkligt... Jag tror att det kom efter lunch...och jag vet inte varför. Eller jag har ju min teori; PMS! Nu har jag även mensvärk så just nu tror jag inte alls att det har gått denna gången...:( Jag känner inte ens för att träna. Och då ääälskar jag onsdagsträningen!! Men jag är så omotiverad...och nere... Nej, fy faaaan, just nu är jag inte alls nöjd...jag återkommer imorgon...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Eller så beror det på...



http://youtu.be/4CelzoPZZvo



Och btw, så kastade mamma pepparkaksdegen i väggen när hon var gravid med dig så det kan komma tidigt!

2011-09-21 @ 16:40:52
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack, min söta, söta lillasyster! Det var precis det jag behövde...och Rock DJ med Robbie Williams på repeat och höööööög ljudnivå! Så nu sticker jag och tränar! <3<3<3

2011-09-21 @ 17:44:24
Postat av: Dina

Det kommer att gå bra. Jag hoppas du får ett positivt test imorgon.

2011-09-21 @ 19:05:02
Postat av: vemvet

Bläädagar suger. Men jag hoppas att morgondagen blir en alldeles fantastisk dag!



Kram!

2011-09-21 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0