Jag bara ljuger...

Vilken dag!!! Jag går runt och berättar en helt underbar och fantastisk sak för mina nära och kära som blir superglada för min skull. Och ändå känns det som om jag ljuger... Jag är inte alls så överlycklig som jag trodde att jag skulle bli - jag är mest...tja, vad ska man kalla det?! Förvirrad, tror jag är ett bra ord...verklighetsfrämmande är nog ett annat bra ord...:S Jag fattar liksom inte vad det är som har hänt... Jag går runt och tänker; "men hur gick det här till?!" Jag VET ju hur det gick till men...;) - jag kan inte förklara det. När jag har ringt runt och berättat det för de som har varit med från början (som ändå är några stycken) så har jag ju, naturligtvis, bara fått positiva kommentarer! Eller det är nog fel att beskriva det...SUPERPOSITIVA kommentarer samt en och annan tår. <3 Jag har nog ringt hem till Lisa och berättat för henne 5/FEM gånger att jag är gravid...och ändå förstår jag det inte...;)

Ikväll var det dags för Pastaklubben. Där är det bara Louise och Emma som känner till det så det blev inget snack om det alls. Men däremot så fick jag en ros av min kära lillasyster;

Min röda ros

Om ni tittar ORDENTLIGT på blomman som är ritad på kortet av Emma:

6 gånger tog det! :)

så kanske ni inte alls varken ser eller förstår ;) men jag ska förklara; blomman är gjord av 6or och så är även stjälken! Det gick ju på 6e försöket! :) Visst är hon fyndig, min kära lillasyster!!?!! <3<3<3

Under middag så kände jag av lite "menssmärtor" och då blev jag genast orolig; tänk nu om något händer! Innan har jag gått och oroat mig för de jäkla gravtesten och nu ska man gå och oroa sig för att något ska hända!!! Helt ärligt!!! :( Det tycker inte jag alls känns kul...:( Jag har även "menssmärtor" nu... Jag försöker inbilla mig att det är något bra... Jag måste berätta en lite äcklig grej; varje gång jag kissar så måste jag se efter på pappret så att det inte har kommit blod/mens...jag hoppas att det har släppt till imorgon...ok, det var kanske inte en "lite" äcklig grej...det är kanske mest konstigt OCH ganska mycket äckligt...;) Ja, ja, så är visst jag...;)

Nä, nu blir det sängen efter denna väldigt, väldigt omtumlande dagen!! Stort tack för alla fina kommentarer!! Det värmer och jag blir väldigt rörd!! Idag har jag också haft rekord i antal besökare på bloggen!! :) Hahaha!! Det känns nästan roligare än själva graviditeten...det är nog eftersom jag inte fattar att jag är gravid...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw, vilken fyndig syster vi har. Så söt hon är :) Hoppas det har sjunkit in lite mer till imorgon ;)

2011-09-22 @ 23:43:09
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Man SKA känna menssmärtor. Det betyder att ägget sätter sig och ger en stark graviditet! Så det så. Nu väntar vi bara på kulan och det underbara illamåendet...



P.s jag är själv nöjd med kortet ;) hi hi d.s

2011-09-23 @ 11:32:35
Postat av: vemvet

Hehe, du är alldeles perfekt normal, jag tittar fortfarande efter blod i vecka 18 =)



Kram!

2011-09-25 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0