Jobba hemifrån

Idag har jag några bokade besök men däremellan sitter jag hemma och jobbar. Det är inte min grej alltså. Jag blir så himla lätt distraherad - det finns ju så många andra saker som är mycket roligare än pappersarbete...:(  Men jag är snart klar och sen ska jag ut till en kund och fixa och dona...

Jag hade tänkt träna ikväll men eftersom Josefine inte kan och jag känner mig omotiverad så skiter jag i det. Jag ska till Karlshamn imorgon och bo på ScandicsomGudglömde så då kan jag träna där istället. Annars blir det bara att jag sitter på rummet och tynar bort...läs; äter godis och tittar på TV...;) Det är i och för sig liiiiite bra att hotellet inte är så kul - jag jobbar in i det sista och får ganska mycket gjort när jag är där. :) Inte ens frukosten är att hurra för. Det är ju det som brukar vara så bra med att bo på hotell; hotellfrukosten! Men icke, sa Nicke. Jag försökte övertala Lisa om att hon kunde följa med mig men det gick inte så bra...

Imorse kände jag av lite molande mensvärk när jag satt i bilen...och då kom, tyvärr, en liten negativ tanke; jaha, då gick det inte denna gången heller...:( Men jag kom snabbt att tänka på annat! Och sen dess har jag inte känt något alls...och inte direkt tänkt något speciellt på det heller. Det är ju skönt i och för sig!

Nä, ett sista ryck innan jag måste köra ut igen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag var faktiskt lite osäker. En ordentlig övertalning hade nog gjort det. Det är ju inte så att jag har massa andra saker att göra! Jag är så sjukt fattig bara. Hade jag inte varit det så hade jag nappat direkt!

2011-09-19 @ 14:23:41
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

ja hua för trista hotell i ödemarken. Men du bor iaf inte på Ibis...

2011-09-20 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0