Jobbigt, jobbigt, jobbigt!

För att göra de här uuuuuunderbara ägglossningstesten (jag hoppas att ironin går fram!) så ska man inte ha kissat på fyra timmar...jag har en timme kvar och jag håller på att spricka! :( Vi har tränat ikväll och även om man svettas väldigt mycket så dricker man ju även väldigt mycket! EN HEEEEL TIMME!!!! Holy makarony...

För att bli lite intim och detaljerad så har nu mina flytningar kommit igång. Eftersom de kom idag på förmiddagen så tror jag att jag kommer få en glad gubbe på testen imorgon någon gång. Jag har insett att jag alltid har blivit inseminerad på förmiddagen eftersom den glada gubben alltid har kommit på kvällsstickan. Så det blir nog en insemination på fredag!! :) Det passar väldigt bra eftersom jag hade tänkte sitta hemma och jobba då - jag har "lite" kunder som jag måste ringa runt till.

Just nu sitter jag hopkurad i soffan och jag vågar knappt röra mig...jag lär väl sitta här ett tag till. Diskningen efter maten får helt enkelt vänta! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, inte mycket att göra när man måste gå men inte får :( Det är alltid jobbigt för mig också när jag tex har varit på spinning eftersom jag alltid dricker VÄLDIGT mycket då. Annars tror jag att jag nästan har problem (om man nu kan kalla det för det) på andra hållet. Jag tror att jag kan hålla mig ovanligt länge även om jag har druckit relativt mycket. Måste ha väldigt stor blåsa... eller nått....

2011-09-07 @ 21:11:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0