Kakförbränning...

...står som önskemål ikväll till träningen! ;) Jag har tryckt i mig ett paket till av Marias Chokladterapi! Men nu är de slut i alla fall och jag ska till en kompis ikväll och fika så jag tänkte ta med Jennis Blåbärssymfoni dit så är jag av med dem också! Om en timme ca är det dags för träning så förhoppningsvis så gör jag av med lite kakor där...

Idag har jag köpt nya jeans - jag har ett par som jag använder jäääättemycket! Men de är liksom stretch så nu är de bara bra när de är nytvättade och de blir snabbt för stora. Alla jeans töjer sig (förutom de två par jeans som ligger och väntar i min garderob...) mer eller mindre och det var dags för ett par nya. Dessa är mörkblåa och perfekt till hösten! Jag hoppas i och för sig att de snart blir för små...och inte pga av kakor då! ;) Idag hade jag på mig långärmad tröja, kjol och bara ben i lågskor och det var alldeles för lite! :( Nu är det nog snart dags att ta fram stövlarna och de svarta strumpbyxorna. Maj Gadd, vad jag tjatar om detta...jag ska inte nämna det mer förrän jag har det på mig! ;) Men imorgon blir det mina nya jeans i alla fall!! :)

Jag har lite problem med det här med min blödning; det är ju då en sk mellanblödning och den beror på ägglossning... Enl gynekologen så är det inget som behöver betyda att jag inte blir gravid denna gången MEN jag blev inseminerad i torsdags. Frysta spermier lever inte lika länge som färska, jag har för mig att frysta lever i ett dygn inne i mig. Det innebär ju att jag borde ha blivit befruktad så att säga på fredagen...typ...och i så fall om ägglossningen var på söndagen när jag hade min blödning så borde det ju innebära att det inte lyckades denna gången heller...jag förstår inte hur det INTE kan betyda att befruktningen inte har lyckats...kan någon förklara?! Sen så är det ju då så också att bara för att befruktningen har lyckats så innebär inte det att ägget fastnar...men det är en helt annan sak.

Nä, nu får det räcka med grubblerier för idag! (Som om jag kan styra det...;))

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, jag har då väldigt dålig koll på det här med blödningar och graviditeter MEN jag har hört talas om tjejer som har haft "mens" typ hela sin graviditet. Oftast rör det sig om tjejer som först inte visst om att de har varit gravida och när folk då har frågat "hur kunde du inte förstå att du var det?!" så har svaret ofta varit "jag hade mens som vanligt"... Så jag tycker absolut inte att du ska ta detta som att du inte är gravid!

2011-09-14 @ 23:46:53
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Jag förstår att det är frustrerande... Jag tror iaf på ett plus den här gången! Så det så!

2011-09-15 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0