Kakorna till trots...

...så fortsätter jag faktiskt att gå ner i vikt!! Tjoohooooo!! Det går inte snabbt alltså men huvudsaken är att det går åt rätt håll! :) Så den här "dieten" funkar - att hålla någorlunda koll på kalorierna. Den där gamla dängan "gör av med mer än du stoppar i dig" håller - det är bara det att det inte alltid är så lätt att leva efter... Det tar tid innan träningen har kommit till den där punkten när man "måste" träna och dit har inte jag kommit än men jag gör så gott jag kan för att komma dit! :) På onsdagarna är det ju träning med kompisarna och det är den roligaste träningen någonsin och sen är det även träning med Josefine...vi försöker få till det i alla fall två gånger i veckan tillsammans. 

Nä, nu är det dags att jobba!

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: vemvet

Bra att det går framåt ändå =) Trots lite frestelser!

2011-09-14 @ 11:00:33
Postat av: Lisa

Jag vill också träna! Men det känns tyvärr helt meningslöst att köpa träningskort när jag inte vet hur länge jag kommer att vara kvar i landet... Dessutom har jag inte pengarna. Men i LONDON, ojojoj vad jag ska träna :)

2011-09-14 @ 16:46:39
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0