Lista

Jag sitter ju som sagt på ett hotellrum i Karlshamn på ScandicsomGudglömde. Här är inte så mycket att göra och med tanke på att centrum ligger låååångt härifrån så har jag inte så mycket att göra. Min lillasyster Lisa bloggar och hon har fyllt i lite olika listor så jag tänkte härma henne. Håll till godo;

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jepp! Jag uppskattar inte alls sen ankomst...
HAR DU BRA KONDITION:
Det vill jag inte direkt påstå...jag försöker jobba på det men det går sådär...

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I lördags på släktträffen.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Lite uttråkad...och lite illamående eftersom jag har ätit för mycket godis...:S
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Jag har mycket svart och lila.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Oftast men jag ser exakt likadan ut på alla kort!

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Tja, jag fällde ju lite tårar för en halvtimme sen när jag skrev mitt senaste inlägg...
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej, verkligen inte. Jag är blödig, har alltid varit det och lär alltid vara det också! ;)
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, jag tvättade men jag hade inte så mycket tvätt så jag bjöd över mig själv på middag till en kompis och där blev jag hela kvällen. Så det var en mysig kväll.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te

KAN DU LAGA MAT:

Jag kan följa recept...

ÄR DU NYTTIG:

Det går i perioder. Jag har försökt att vara det ett tag men just nu går det åt helskotta.

ÄR DU BLYG:

Nja, det kan jag inte direkt påstå!

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
6.30 ca, det är ju jobbedag!
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Jag har inte spelat TV-spel på jättelänge! Men vi har Nintendo hemma så det måste ha varit typ Super Mario...

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Inget alls, spelar aldrig tv-spel.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Alldeles för mycket...

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja.

JAG SOVER:
Ungefär 8 timmar per natt.

VAD SA DU SENAST?
Det är ju fruktansvärt! (Jag pratade med tjejerna i receptionen om mamman som, antagligen, har mördat sina barn!)

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
En snabb runda på Malmöfestivalen blev det. Men vi åt snabbt, jag och Åsa, och sen gick vi och satte oss på Lilla Torg istället...

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Mamma, Emma, Lisa, David, Helén, Louise...det beror lite på vad det handlar om...

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett positivt graviditetstest! :)

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja, jag tycker det i alla fall..

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Hej, jag skulle vilja ha te med varm mjölk och 2 st McToast...

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nope.

HAR DU KÖRKORT:
Ja.

ÄR DU ENSAM NU:
Ja.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Graviditetstestet på torsdagmorgon!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oooo, det är lika roligt att läsa som att fylla i! FLERA!!!

2011-09-20 @ 17:53:04
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0