Massage

Idag har jag fått massage! Det är skönt när de tar hela handflatan men när de använder fingrarna så mår jag illa! Det söker mig! Jag går inte så ofta på massage så jag går ju konstant omkring med knutor i musklerna och när massören då ska trycka ut dem så gör det ONT!! :( Jag kände tom hur jag fick ståpäls emellanåt... Det är superskönt nu efteråt! Jag går inte längre omkring med axlarna uppe vid öronen... Jag förhörde mig lite lätt om massage och graviditet eftersom jag har läst att man inte ska få massage den första tiden. Tjejen sa att man kan få lätt massage nere vid ryggen men uppe vid axlarna är det ingen fara. Men det känns ju lite konstigt att jag ska gå dit och be om en graviditetsmassage nästa vecka... Jag ska se om jag kan få tid måndag eller tisdag förresten! Jag har ju presentkort så dit kan jag gå hur många gånger som helst! Inte riktigt men nästan...;)

Ikväll ska jag sitta hemma i min soffa och mysa helt själv. Åsa hörde av sig innan idag och frågade om jag ville komma över och titta på film men jag håller mig hemma faktiskt. Imorgon är det tjejdag - 8 tjejer som börjar med vinlunch kl 13 och sen ska vi bli lite ompysslade, SNACKA, spela spel, göra egna pizzor och sen blir det utgång. Det ska bli väldigt trevligt men det gör att jag känner att jag kommer att vara galet social imorgon så jag får ladda batterierna och käkmusklerna ikväll. ;) Jag går bort och hyr lite filmer, tänkte jag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tänker likadant. Jag ska ju bröllop imorgon och känner därför att jag ska ta det lugnt idag. Det kommer bli väldigt socialt och pratigt imorgon, så hyrfilm låter bra :)

2011-09-02 @ 20:18:26
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Tydligen ger många inte massage och liknande de första tolv veckorna för att inte bli anklagade för ett eventuellt missfall. Det är (vad jag hört) inte farligt med massage men får man ett missfall efter en massage kanske man tror att det var behandlingen. Så de är lite försiktiga.



Ha det roligt idag!!!

2011-09-03 @ 09:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0