Middag på stan.

Ikväll ska jag på middag med några tjejkompisar. I tisdags kände jag inte alls för det - jag var väldigt nära att redan då ringa och säga att jag inte skulle komma. Igår såg jag verkligen fram emot det! I förmiddags ville jag inte dit. Vid lunch någongång så ändrade jag mig och nu ser jag fram emot det igen...helt ärligt, vad är det som händer?! Jag gick och tänkte innan på min bebis och genast fick jag tårar i ögonen...DESSA HORMONER!!! Maj Gadd!!! Men även om jag nu kan tänka på mig blivande bebis så känner jag mig fortfarande inte gravid och det är fortfarande supertråkigt!! :( Idag har jag inte känt lika mycket mensvärk heller och genast kommer orostankarna: det måste ju innebära något negativt...:( Jag längtar till den tiden när jag kan se tillbaka på denna tiden och tänka: herregud, vad jag oroade mig och det helt i onödan!!! Jag hade gärna känt lite mer...typ illamående...eller ömma bröst...tja, något sånt...så det känns mer verkligt. Mensvärk har jag ju känt 12 månader om året sen jag var 12 år så det känns inte så speciellt...;) Jag känner mig lite mer hungrig...och mer törstig...om det betyder något...eller så är det bara inbillning...så himla drygt!!

Nä, nu måste jag fixa något litet att äta. Vi ska inte träffas förrän kl 20 och får jag inte något att äta innan dess så kommer jag inte att vara någon trevlig människa...det har dock ingenting med graviditeten att göra - jag bara är sådan! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, fast så är jag även om jag inte är gravid. Jag ska på fest i Lund imorgon och jag pendlar verkligen mellan att vara superladdad till att inte alls vilja åka dit. Just nu är jag iaf laddad så det blir till att pröva lite kläder...

2011-09-29 @ 20:04:28
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Jag har varit törstigare hela tiden sedan jag plussade. Jag vet inte riktigt vad det beror på...



Kram!

2011-09-30 @ 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0