Morgonträning

Det blev en lugn kväll med en film som jag redan hade sett!!! :( Där var liksom inga filmer som jag kände för att se. Denna filmen, How do you know, har jag haft i min hand några gånger och varenda gång tänkt att jag känner igen den men att jag ändå inte är riktigt säker på att jag har sett. Så jag hyrde den. Jag köpte även lite godis och en 33 cl coca - det var ljuuuvligt! ;) Jag insåg med en gång att jag redan hade sett filmen så jag gjorde lite andra saker under tiden - lite wordfeud, lite Facebook, lite bloggar etc. Efter ett tag så kände jag inte alls igen filmen! Och efter ytterligare ett tag förstod jag varför - filmen är så dålig så jag inte ens har sett den klart! :( Det händer inte ofta - jag brukar faktiskt försöka se klart en film oavsett hur dålig den än är...så fungerar jag även med böcker.  Det KAN ju komma en twist som gör hela filmen/boken helt fantastisk bra!

Efter godiset och cocan så blev det lite träning innan frukosten idag. Josefine kom också förbi men då hade jag bara en kvart kvar innan min parkeringstid gick ut men vi hann träffas i alla fall! Så nu har jag ätit frukost. Jag ska ta ett snabb-bad (jo, det går att bada snabbt!) och sen vara klar så jag kan sticka iväg till Vivi och Andys nya hus för renovering vid 11-tiden.

Ikväll är det släktträff hos mamma och pappa. Farmor och hennes lillasyster och lillebror med familjer kommer. Vi kan nog bli en 50 pers (minst) och jag ser fram emot det. Jag kommer att fylla en vinflaska (eller 2...) med Fläderblomsdryck med jordgubbb och dricka "rosé"! Vi ska nämligen ta med all dricka själv så då är det ju inget problem. :) 

Ha en fortsatt trevlig helg!

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: vemvet

=) Duktig du är med träningen nu! Hoppas släktträffen blir lyckad!



Kram!

2011-09-17 @ 12:22:19
Postat av: Lisa

Aha, var det den filmen du visade mig på Hemma kväll?! I så fall så ja, den är kass... men den jag visade dig med Jennifer Aniston är värre!!

2011-09-19 @ 14:19:11
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0