Mycket kakor blir det...

Jodå, jag åt upp de resterande kakorna igår! Alltså, de var så jäääkla goda! Så jag kan varmt rekommendera Marias Chokladterapi från Göteborgs Kex! Slurp! Idag öppnade jag de andra kakorna från samma serie; Jennis Blåbärssymfoni. De var också goda men de andra var godare! Men naturligtvis är de också uppätna...;) Så till middag idag blir det en halv påse Knorrs Mexicanasoppa med en skiva knäckebröd! :) Hahahaha! Jag brukar faktiskt inte vara ett kakmonster - jag föredrar smågodis - men de där med choklad...nice!!! Jag var även ute och gick innan idag i terräng i en timme...men det räcker inte, jag skulle behöva träna i flera timmar för att bli av med de kalorierna som jag har satt i mig! ;)

Som det har blåst idag! Ja, det blåser fortfarande alltså. Och då har jag för mig att vi här i Skåne är minst drabbad av stormen som är på väg in över Sverige. Med tanke på att vi har varit värst drabbad av regnet i sommar så är ju inte det mer än rätt...;)

Ikväll MÅSTE jag måla mina tånaglar...det har jag tänkt göra läääänge nu men jag tycker inte att det är så himla roligt så därför skjuter jag det framför mig hela tiden. Men, egentligen, det är ju bara att sätta igång! Så det ska jag göra nu, minsann! 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: vemvet

Hehe, jag har chokladglass i frysen som lockar, men det får nog bli imorgon =)

2011-09-13 @ 22:04:25
Postat av: Lisa

Ja, här är motivationen som bortblåst, tyvärr :( Men jag har lärt mig "the hard way" att finns inte motivationen där får man vänta några dagar, den kommer igen. Det värsta är att försöka vara duktig när man inte är motiverad, snacka om jojobantning på högnivå då!

2011-09-14 @ 16:45:02
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0