Ny jacka!

Idag körde jag inom ett köpcentrum som har en butik som säljer hårvårdsprodukter till lägre priser. Jag körde ändå förbi och mitt schampo tar slut vilken dag som helst. På väg till butiken gick jag förbi en Esprit-butik som jag inte har sett där innan. Det var en sk outlet och de hade 50-70% på allt i butiken! :) Jag älskar Esprit så jag var tvungen att gå in och titta. Jag provade lite kläder men jag fastnade bara för en skjorta som med rabatten blev 200 kr - som hittat! :) De hade lite jackor framme och där var en som jag fastnade för men de hade inte min storlek. Då berättar killen i butiken att de har en annan jacka på lagret men som de inte ska sälja men han kunde "göra ett undantag"...han visste att jag skulle älska jackan, den jäveln! ;) Så han plockar fram en lite tunnare dunjacka i svart som glänser lite. Jag provade först stl 40 men den var lite för stor så jag fick snabbt på mig stl 38 - den satt som en smäck!

Min nya höstjacka! :)

Nu längtar jag ännu mer efter kallare temperaturer!! ;) Idag blev det varken stövlar eller strumpbyxor - solen skiner från en nästintill klarblå himmel...

Nä, nu ska jag köra iväg och hälsa på morfar!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: vemvet

Hehe, mycket tjusig! Fast jag tycker nog de kalla dagarna kan vänta lite till =)

2011-09-06 @ 21:55:25
Postat av: Lisa

Vadå, varför skulle de inte sälja jackorna. It looks good :)

2011-09-06 @ 22:39:15
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

För att de skulle säljas till ordinarie pris och de säljer inget till ord pris i den butiken...jag glömde att berätta att just det plagget fick jag betala fullt pris för...

2011-09-07 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0