Oresonligt förbannad

Just nu är det faktiskt inte kul att vara mig. :( Jag pratade med Helén innan idag och hon berättade då att hon skulle luncha med David. Så vi kom överrens om att jag skulle höra av mig när jag var klar i Ystad så kunde vi ju se om jag hann in till Malmö för att luncha med dem. Jag ringde Helén kvart i 12 men hon svarade inte. Då ringde jag David istället men där tutade upptaget och det har det gjort sen i onsdags! Så jag körde till den restuarangen där några säljare brukar luncha på fredagar men där var ingen. Då ringde jag en annan säljare men han svarade inte heller. Jag fortsatte ringa David och blev mer och mer irriterad. För nu kom jag att tänka på att jag minsann har försökt ringa honom sen i onsdags men han har inte försökt ringa mig en enda gång!! Jag har nämligen samtal väntar på min jobbmobil så jag ser alla missade samtal. Sen blev jag irriterad över att han inte har samtal väntar eftersom han alltid har haft det förr. Till slut fick jag tag på honom och då hade han och Helén precis träffats och kl var då lite över 12. Så hörde jag hur Helén sa i bakgrunden att jag skulle ha ringt när jag var klar...jag höll på att smälla av!! "Det har jag gjort, jag ringde kvart i 12!!" Ja, det såg hon ju då... Under tiden jag pratade med David så ringde den andra säljaren tillbaka så jag sa till David att jag var tvungen att prata med den andra säljaren. När jag väl ringde tillbaka så svarade inte han...voijne, voijne...då körde jag hem istället! Alltså, jag hade kunnat bli irriterad över detta annars också eftersom jag har ett jäkla humör men nu blev jag oresonligt och heligt förbannad!! Så det är faktiskt för deras skull som jag inte körde bort till dem och lunchade eftersom jag  INTE hade varit ett trevlig sällskap! :( Det blir liksom så löjligt!! Jag vet att jag överreagerar så det står härliga till men jag kan inte göra något åt det. Fy fasiken så förbannad jag var! Nu har jag hunnit lugna ner mig...men jag tror inte att jag hade svarat om någon av dem hade ringt...;)

Det hugger till på höger sida. Hugger och sticker liksom. Det känns som om det skulle kunna vara där äggledaren sitter... Jag hoppas att det är precis så som det ska vara! Just nu är det lugnt men det har varit så mer eller mindre hela förmiddagen.

Kvart över 3 idag ska jag iväg och fixa mina ögonbryn: färgning och vaxning. Det går på 5 minuter. Så nu plockar jag knappt ögonbrynen själv! Varför?! Det gör ont och det är bara jobbigt. Det är värt varenda öre att få gjort det på salong. Det gör naturligtvis ont att vaxa också men det går väääääldigt mycket snabbare!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, jag slutade helt att plocka mina ögonbryn när jag började gå till Petra. Varför utsätta sig själv för den smärtan?!

Det där med humöret tycker jag visserligen låter som Anna utan graviditeten också ;P

2011-09-30 @ 14:49:55
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Så jag kan inte skylla på graviditetshormoner, menar du!? ;) Passa dig, Lisa, vi ses ju imorgon...

2011-09-30 @ 15:13:36
Postat av: vemvet

Hehe, men nu KAN du skylla på hormoner. Några fördelar ska man ha =)



Huggen hade jag också, jag vet inte vad det är men jag antar att det är när saker växer eller så.



Kraam!

2011-10-01 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0