Pölsan

Mitt lilla sesamfrö som jag har i mig nu (Louise läste för mig att så stort är "det" nu!!) går nu under arbetsnamnet Pölsan. Jag har berättat denna historien innan men jag ska dra den så kortfattat som jag kan; jag och Helén var på väg någonstans och satt i bilen och pratade. Detta var efter en insemination och vi skulle försöka komma på ett namn till donatorn. Jag kommer inte ihåg varför men vi gick snabbt över till att hitta namn till bebisen istället. Inte namn som den ska heta utan arbetsnamn. Det måste ju vara danskt, kom vi på, och efter ett tag så föll det på Pölsan! Från de kända, danska röde pölserna! Jag vet; helt sjukt! Men vi hade jätteroligt åt det. Det var inte alls min mening att det skulle fastna men det har det gjort!!! Jag och Helén har liksom fortsatt köra med det efteråt och nu när där väl är någon så känns det dumt att komma på något annat...dumt och dumt...men Pölsan har satt sig nu! I dubbel bemärkelse!! :)

Jag hinner faktiskt inte skriva mycket mer; om en halvtimme måste jag köra hemifrån och jag har inte ens packat! Jag ska hämta mina kollegor på Sturup och sen köra vidare. Imorgon blir det ingen uppdatering men jag återkommer igen på söndag!

Ha en trevlig helg!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker faktiskt att Pölsan är väldigt gulligt så det tycker jag du kan fortsätta kalla bebisen för!

2011-09-23 @ 19:39:09
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0