Rivjärn

Oooops, jag tyckte själv att jag var lite "rivig" igår på middagen...jag försökte verkligen behärska mig men jag kände irritationen komma krypande lite då och då...men jag hoppas att de andra inte tänkte på det...vi var ju ändå 6 st som åt och ingen av de andra känner till min graviditet.

Jag kände faktiskt igår när jag tog av behån att brösten var ömma och det kände jag imorse också. Det känns, som tur är, inte när jag har behå på mig. :) Finnarna blomstrar i mitt ansikte - jag ser snart ut som en tonåring...med rynkor! ;) Som tur är så kan man ju sminka över finnar men man kan bara dölja dem till en viss gräns...eller jag kan bara det i alla fall! Inatt var jag även uppe och kissade. ;) Det kan ju bero på att jag drack te efter maten...men det tror jag inte! ;) Jag är ju liksom gravid...om någon har missat det...;) När jag var uppe och kissade så hade jag rejäl "mensvärk" och jag känner av det fortfarande - det känns bättre. Jag har gärna ont eftersom jag då inte oroar mig på samma sätt som jag gör när jag INTE känner någonting. Lite illamående hade gjort sitt också...man vill ju naturligtvis inte må illa men just NU hade jag inte beklagat mig! Detta uttalande lär jag ev få ångra lite längre fram. ;)

Nä, nu måste jag iväg och jobba. Av någon märklig anledning så ska jag köra en liten Skåne-runt-tur idag...:S På en fredag...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Du ser =) Det tar sig! Och helt olika min "start" är det ju inte heller!



Ha en bra dag!

Kraaam!!

2011-09-30 @ 08:11:37
Postat av: Lisa

Jag vet att det hade lugnat dig om du hade mått illa MEN mamma mådde ju som en kung när hon var gravid. Har tom sagt en gång att hon aldrig har mått så bra som under sina graviditeter... förutom humöret då, tror jag ;)

2011-09-30 @ 09:20:58
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0