Simultankapacitet

Just nu sitter jag framför TVn (och den är på, vill jag poängtera!), jag bloggar samtidigt som jag spelar Wordfeud på min iPad! Jag är så himla trendig...eller stressad - fast det är väl samma sak nu för tiden...;) Jag har verkligen fastnat för det här Wordfeud! Det är som alfapet och man spelar mot någon annan. Jag spelar bara mot Helén men det är mest för att jag började med det igår! Jag har sett på Facebook att många har skrivit sina användarnamn men jag har inte riktigt förstått vad det har inneburit. Förrän nu!!

Dagen är ju inte slut än MEN jag har inte ätit kakor idag! Tänk att man kan vara så glad och stolt över en sådan sak...;) I och för sig lunchade jag och Josefine på ett gästis idag där de serverade ärtsoppa. Vi åt inte ärtsoppa men det innebär inte, tycker jag i alla fall, att man inte får äta pannkakorna!! Jag åt bara en...men det var så jäkla gott! Så lite onyttigt har det blivit ändå. Fast imorse hade jag ändå gått ner i vikt så jag skulle kanske fortsätta äta de där kakorna...;) Nu har jag, som tur är, inget onyttigt hemma - jag kände att jag blev sötsugen bara jag skrev om kakorna...:S I och för sig är det ju nära till Coop Nära...NEEEEEJ!! Stå nu emoooot!!! Jag får nog göra lite te istället. Ibland kan det räcka för min del...te och en jäkla massa karaktär...;)

Idag har det förresten gått en hel vecka sen inseminationen!! Om en vecka vid den här tiden så vet jag! Om en vecka vid den här tiden är jag hos min syster Emma och äter pasta. Vi ingår ju i en pastaklubb och då är det hennes tur att fixa mat. Jag hoppas ju naturligtvis att jag är så glad så jag knappt kan äta! :) Inte för att jag kommer att berätta det för de tjejerna ändå så tidigt...förutom Emma och Louise då! Fast jag tycker att den här veckan har gått snabbt. Jag har inte ens tänkt på det innan idag att det är en vecka sen, jag kom verkligen på det under tiden jag skrev! Det borde ju innebära att jag är galet avslappnad och att den mentala spärren är borta så att det befruktade ägget kan sätta sig ORDENTLIGT! :) 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: vemvet

Japp, det har nog redan satt sig säger jag =) Ligger och gror därinne =)

2011-09-15 @ 20:03:04
Postat av: Lisa

Hm, undra om wordfued är det som Kajsa spelar... Hon har nämligen pratat om något alfapet som hon vill att jag ska joina. Ja ja, det får jag kanske göra då!

2011-09-15 @ 20:43:36
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0