Systerträff

Igår så var det då tid för systerträffen. Hur trevligt som helst. Vi åt tills det inte gick att få i sig mer...och sen åt vi lite till...;) Vi spelade spel - där jag och en av de andra systrarna vann!! Ganska otippat, måste jag säga, eftersom det var TP och jag hatar sådan spel! Jag känner mig alltid så dum när jag inte kan frågorna och det känns alltid som om alla andra runt omkring bordet kan dem och att de är superlätta... Ja, ja, denna gången gick det ju bra! :)

Idag fortsätter det engelska temat på mammas café. Nu har dock engelskmännen åkt hem så nu får det bli cream tea på svenska...så att säga...;) Jag åt inte cream tea igår - det blev inte av bara, så det får nog bli idag istället. Jag tränade ju faktiskt igår...fast å andra sidan var det för att jag åt som en galning i fredags! ;) Hahaha! Det är inte lätt att vara på diet! :)

Åååååh, det är så himla sköööönt att vara hemma hos mamma och pappa! Jag älskar att vara här - jag kopplar verkligen av när jag är här. Det här är det enda stället som jag tex kan gå i flera timmar utan att titta på min mobil, den sitter fast på mig annars! Just nu siiter jag och Lisa i soffan tillsammans - jag skriver i och för sig på min blogg men annars så tittar på vi någon slags dokumentär om amerikanska oskulder och kommenterar ALLT! ;) Det programmet tror inte jag att hade tittat på tex om jag hade varit hemma själv. Nu blir det ju mest en rolig grej. Jag hoppas även att Emma kommer hem med Filippa och Hannes! <3 De var här igår men jag kan aldrig få för mycket av de mest underbara och fantastiska systerbarn i hela världen! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det var en bra kväll igår. Idag ska jag inte göra någonting. Det känns väldigt skönt.

2011-09-11 @ 11:59:58
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

=) Jag har en lillebror och mamma som är helt grymma på TP så jag brukar inte heller uppskatta att spela det. Gött att få vinna!

2011-09-13 @ 08:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0