AW i solen

Vi hamnade mitt i solen igår på Lilla Torg och det var ljuuuuvligt!! Vi blev även underhållna av några killar som var ute med jobbet. Min första tanke när de började prata med oss var "låt oss vara i fred - vi är inte intresserade!!" Men det visade sig bli en riktig trevlig pratstund med mycket skratt. Det blev inte så sent. Både jag och Vivi kände av ömhet i svanskotan av stolarna...maj gadd, vi låter som gamla kärringar! ;) Men vi hade i alla fall hur mysigt som helst!

Solen fortsätter skina idag också! :) Ikväll ska Lisa firas - hon fyller år på tisdag nämligen. Jag fixade presenter igår - jodå, flera stycken! ;)

Det var lite svettigt inatt också men inte som natten innan, som tur är. Jag är inte ett dugg intresserad av att byta lakan varje dag. :( 

Ha en härlig lördag!!

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Woho, låter bra. Vi ses ikväll :)

2012-04-21 @ 15:12:33
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Härlig lörsag på dig också!

2012-04-21 @ 19:17:23
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0