Dags för Marika Carlsson! :)

Ikväll ska jag iväg med tre tjejkompisar och se Marika Carlssons föreställning "En negers uppväxt - kulturkrockar utan krockkuddar" och jag ser fram emot väldigt mycket skratt! Det var hon som var med när vi var och tittade på inspelningen av Robins. Det är insläpp kl 19 och sen börjar föreställningen en halvtimme senare. Jag vet dock inte hur länge den varar...men vi ska i alla fall innan dess träffas på en liten AW. Jag blir upphämtad ungefär vid halv 5-tiden. Jag återkommer imorgon med mer information. ;)

Sen jag skrev i onsdags hur mycket tröttare jag känner mig nuförtiden så har jag inte känt mig ett dugg trött!! Hur konstigt som helst! Jag är naturligtvis glad över att jag inte är trött men för bara några dagar sen så var sova det enda jag ville göra!

Ha en härlig fredagkväll!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också se den!! Nej det är konstigt det där med din "trötthet", personligen så tycker jag aldrig du varit piggare :)

2012-04-13 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0