Fika i solen :)

Igår träffade jag upp Anna och Patricia för en fika på stan. Vi hade bestämt att vi skulle ses kl 12. Fram till halv 12 var det ju strålande solsken och sen, helt plötsligt, så ösregnade det! :( Men det varade inte länge så när kl väl var 12 så var solen på väg fram igen. Vi satte oss på en uteservering -  mitt i solen! :) Sen satt vi där och hade det hur bra som helst! :) Jag tror att Patricia stack vid 15-tiden men jag och Anna satt kvar ett tag till - närmre kl 17 ca!! Patricia sa, som tur var, till mig ganska tidigt att jag började bli röd på bröstet så jag tog på mig min sjal. Men när jag sen kom hem så såg jag att jag hade fått väldigt mycket färg på näsan och pannan - jag hade tom märke efter mina solglasögon!!!!! Maj Gadd, jag såg verkligen inte klok ut! Det framgick ännu mer igårkväll för då var näsan RÖD!!!! Det har, som tur var, lagt sig lite till idag! ;)

Vi firade Lisa igår. Det var en ganska lugn tillställning - det beror nog mest på att vi inte var så många. Sen körde jag henne och Kajsa in till Ystad där de skulle festa vidare.

Idag blir det mys med Vivi - igen! :) Jag fick dock ett sms från henne innan idag där hon skrev att hennes mamma hade undrat om vi ville äta middag hos dem istället så idag blir det söndagsmiddag hos Vivis föräldrar! :)

I fredags fick jag förresten reda på att jag ska få en Baby Shower!! Det är Åsa, Maria och Vivi som håller i den. Jag har alltid trott att det ska vara en hemlighet för mamman men de har läst på och kommit fram till att väldigt många blivande mammor är medvetna om när och var den ska hållas och i vissa fall är de även med och planerar den. Men jag får bara reda på när och var. :) Det ska bli väldigt kul i alla fall - alla fester som hålls för mig är alltid trevliga!!! ;)

Nu ska jag gå ner till en av grannarna - vi sitter ju i valberedningen och ordförande har hoppat av så nu ska vi hitta en ersättare! :( Varför, varför, varför sa jag ja till den positionen?!?! Snacka om att det var i ett SVAAAAAAAGT ögonblick!!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir en spännande baby-shower! Tyckte det var roligt att läsa att du tackat ja till att vara med i valberedningen. Du kan ju inte skylla på att det var i ett berusat tillstånd iaf! (typ som jag, hihi)

2012-04-22 @ 23:28:32
URL: http://www.malmobloggarna.se
Postat av: Lisa

Jag har redan glömt datumet till showern... Men det ska bli kul iaf :)

2012-04-23 @ 09:15:22
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0