Foglossningar?!

Jag har ju känt ett tag att jag har haft ont i ryggen, precis under svanken. Igår städade jag och Helén på vårt lager och det blev mycket tunga lyft. Jag kände nästan direkt att det onda i ryggen blev värre. Idag har jag så ont så det är galet!!! :( Det gör "bara" ont på högra sidan än så länge och jag hoppas att det är allt det blir av det. Håll tummarna, tack!

Jag har hämtat busungarna i Ystad och nu är vi i Hylteberga - här är jättemycket folk på caféet! Det är ju naturligtvis jätteroligt men nu känner jag mig mest som en svikare som inte kan hjälpa till eftersom jag har så ont. Fast jag får nog gå ut och se om de behöver hjälp ändå...de kan ju ha läget under kontroll...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aja, slå på kassaapparaten skulle du väl kunna göra. Det är nog de som de behöver mest hjälp med!

2012-04-06 @ 15:58:12
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Låter som foglossningar. Blir bättre om man vilar lite och håll ihop knäna =)



Kram!

2012-04-08 @ 09:33:08
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0