Förvirrad?

Igår fick jag rådet förresten att boka upp den 4 juni - dagen när Pölsan är beräknad till. Mest för att inte bara gå och vänta på att förlossningen ska sätta igång. För då kan visst dagen bli extremt lååååång. Så jag får väl göra det...jag vet inte vad jag ska göra bara. Förslag mottages tacksamt! ;) Jag har funderat lite på om man skulle dra ihop en liten picknick - jag har ju faktiskt tjejkompisar som är mammalediga...men det är ju lite svårt att veta hur vädret ska bli. Ja, ja, det ordnar sig.

Ikväll är det dags för första delen av någon slags föräldrautbildning som min barnmorska håller i. Den börjar kl 17 och varar ända till 19.30!! Det är mest om förlossningen, smärtlindring, amning, eftervård...inte på samma gång alltså! Det är tre tisdagar i rad i alla fall. V får väl se om det är något att hänga i julgranen så att säga...

Jag börjar bli glömsk! Jag glömmer konstiga, vardagliga saker. Ibland när jag har mycket att göra så kan jag glömma saker men detta känns inte riktigt som samma sak... Nu glömmer jag mina kunders namn tex - jag är väldigt bra på namn i normala fall men icke nu! Jag kan komma på att jag måste köpa tex juice - gå in i butiken och efter ett tag inte ha en aning om vad det är jag skulle köpa!! Min barnmorska frågade mig för ett tag sen om jag hade märkt att jag hade börjat bli förvirrad men det hade jag inte då - men det har visst börjat nu!

Nä, jag är supertrött så jag tänkte att jag skulle hinna med en kvart på soffan innan det är dags att bege sig iväg.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Välkommen till livet som förvirrad, det är ingen dans på rosor! Ja, picknick låter som en bra idé. Planer men inget som blir dyrt eller jobbigt om det inte skulle bli av!

2012-04-10 @ 20:28:18
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0