Gamla inlägg...

Jag precis läst lite gamla inlägg på min blogg - jag valde september 2011. :) Då kom ju naturligtvis inlägget med mitt positiva graviditetstest - så nu har jag bölat lite...;) Jag kan knappt komma ihåg hur det kändes. Det var så himla overkligt men det känns det fortfarande fast jag har en väldigt livlig krabat i magen som ger sig till känna. Men jag önskar att jag hade kunnat släppa på orohetskänslan betydligt tidigare än vad jag gjorde. Då hade jag nog kunnat njuta lite mer...fast det är ju bara spekulationer, det vet jag ju inte.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gör också det lite då och då. Bloggen är ju liksom som en dagbok man kan gå tillbaka och titta i... fast lite mer officiellt då på internet ;)

2012-04-13 @ 00:07:25
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0