Hicka, hicka, hicka...

Fasiken vad Pölsan hickar!! Innan har det känts vid min egen navel men nu känns det, som sagt, nere vid blygdbenet. Och det känns obehagligt...jag gillar inte alls den känslan...:( Min stackars Pölsan...undrar om h*n lider lika mycket av hicka som jag gör - jag avskyr att ha hicka!

Idag fick jag halsbränna under vattengympan - inte trevligt!! :( Så jag undrade om det var vanligt med halsbränna under själva förlossningen och det är nog inte ovanligt, om jag förstod det rätt. Fast jag har inte mycket halsbränna annars...som tur är! En annan sak som jag funderar på är om jag ska ha glasögon eller linser när jag föder. Med tanke på att en förlossning kan vara i ganska många timmar så är väl glasögon att föredra men jag känner mig sjuk när jag har på mig mina glasögon eftersom det är enda gången jag har dem på mig! Avancerade i-landsproblem, jag vet!!!! Men ändå något jag går och funderar på i min egen lilla värld...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Lilltjejen avskyr att hicka även utanför magen! =) precis som jag! Förstår dig verkligen!



Kraaam!

2012-04-19 @ 19:05:35
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hm, det där med glasögon/linser är ju lite knepigt. Jag kan nog faktiskt vara helt utan under min förlossning men det blir ju svårt för dig, blinde ;)

2012-04-20 @ 09:22:12
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0