Hormonkärringen är borta för den här gången!

Jag kände med en gång när jag vaknade imorse att jag mådde bättre! :) Lovely!!! Så det varade inte så länge den här gången - som tur är! 

Ikväll är det dags att gå på andra delen av den förberedande kursen...till ikväll ska vi ha läst på om smärtlindring. Det är faktiskt det jag ser fram emot mest med den här kursen; att diskutera smärtlindring vid förlossningen. Jag har kommit fram till att det inte finns en enda smärtlindring som bara har positiva egenskaper, tyvärr. Nåja, det ska bli intressant att diskutera det ikväll i alla fall.

Idag har Pölsan hickat...det är ju inte första gången men imorse kändes det lite obehagligt faktiskt. Det kändes liksom precis ovanför blygdbenet...det är svårt att förklara men det var nästan som när jag började känna Pölsans sparkar - det var inte heller skönt i början eftersom det också kändes för långt ner...typ...

Nej, nu måste jag omstarta datorn eftersom uppdateringen till min iPhone är klar! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hm, jag kommer ihåg att Petra och jag snackade en del om smärtlindring i lördags också... Men då var jag inne i dimman så det kommer jag tyvärr inte ihåg så mycket av!

2012-04-17 @ 15:56:51
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0