Kategorisering

Jag håller på och kategoriserar mina inlägg...tänk om jag hade vetat från början hur man gjorde det!! Jag har kommit till tredje inseminationsförsöket vilket innebär att jag har några inlägg kvar att kategorisera...;) Fast samtidigt blir det att jag läser alla inläggen från början och det är intressant läsning, om jag får säga det själv. Det känns så avlägset nu när jag sitter här gravid i v 35 att det tog 6 gånger innan det satte sig! Det känns nämligen som om jag har varit gravid i en hel evighet... Vägen hit har varit lång (allt är ju relativt i och för sig...) och jag kommer ihåg att jag då tänkte att jag skulle tänka tillbaka och tycka att hur lång och krokig vägen än var så skulle det vara värt det. Nu sitter jag här och kan säga att jag hade helt rätt! :) Jag är medveten om att det är många, många som har en väg som är betydligt längre och krokigare än min...men, som sagt, allt är relativt och nu i efterhand var inte vägen så lång men under tiden jag höll på så såg jag inget slut på den...

Det tar lite tid att kategorisera en hel blogg och jag vet inte när jag är klar med den men det lär inte hända ikväll...jag är lite trött efter dels en sömnlös natt och dels vattengympan. Jag gillar förresten de blivande mammorna i den här gruppen BETYDLIGT mer än de i förberedelsekursen!!! 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det är kul att ibland gå tillbaka och läsa och minnas.

2012-04-27 @ 11:56:15
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0