Ny vikt

Imorse vägde jag mig; 14,9 kg har jag gått upp nu! Jag hade ingen kamera i närheten så jag kunde inte ta foto på magen men det kommer i dagarna, tänkte jag.

Inatt har jag sovit som en kratta - men däremot när klockan ringde imorse sov jag superhårt! Typiskt...

Idag har mina öron känts varma!! En jättekonstig känsla. Jag såg sen i backspegeln att de var röda också - jag hoppas att det inte har synts för mycket! ;)

Nu ska jag snart packa väskan och bege mig iväg på Vattengympa.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det så nu att du kopplar allt som händer din kropp med graviditeten? Jag har ju aldrig varit gravid så jag vet inte hur det är men det känns som att man kommer att göra det.

2012-04-27 @ 11:55:12
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0