Påsken har börjat

Igår var det Skärtorsdag och hela dagen gick väldigt snabbt! Det var middag igår hos Jonas och Patricia. Jag hade gjort gubbaröra (för första gången i mitt liv) och fick med beröm godkänt! ;) Till huvudrätt blev det kyckling i en suuuupergod sås som Åsa brukar göra - den är så jäkla god! Till dessert blev det tårta som Patricia hade gjort - ingen behövde gå därifrån hungrig i alla fall! ;) Halv 2 stack jag hem - det var ganska lagom. En trevlig kväll blev det i alla fall! :)

Idag ska jag hem till mamma och pappa en runda. Mormor Agnes Café öppnar idag för säsongen! :) Jag ska ha med mig Filippa och Hannes med mig hem sen. Ikväll ska vi till Marre på middag. Men innan dess får jag väl se om det behövs lite hjälp i caféet...

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Ha en toppenpåsk gumman!!



KRam!!

2012-04-06 @ 15:43:14
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jodå, hjälp behövde de... men jag ryckte ju in ;)

2012-04-06 @ 15:56:51
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0