Påskvecka

Det är påskveckan och jag är inte direkt välkommen hos mina kunder...:( Jag ääääälskar alla våra svenska högtider och firar dem mer än gärna men den här känslan att inte vara välkommen är inte trevlig. Ja, ja, det är snart över för denna gången!

Jag tycker mig ha känt av Pölsan lite mindre än normalt idag...nu känner jag verkligen efter bara för att jag trillade igår. :( Men jag har känt fosterrörelser alltså - bara inte så mycket som jag skulle vilja och som jag tycker jag brukar. Jag ska till barnmorskan imorgon så jag ska berätta för henne då och vi lyssnar ju alltid på hjärtat också. Jag glömde att berätta att Lina tyckte att min sköldkörtel såg svullen ut. Det är visst ganska vanligt att den svullnar under graviditeten - allt annat har ju svullnat på mig så varför inte den också?! :S Men jag ska ta även det med BM imorgon.

Idag körde jag inom mamma och pappa när jag skulle tillbaka från Ystad och då var även Lisa hemma. Hon tyckte att märket på hakan, efter närkampen med Davids bil igår, såg ut som en finne! En stor sådan i så fall!! :( Nu på kvällen tycker jag att det ser ut som ett födelsemärke...jag hoppas att den försvinner snart!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att du ska till din BM imorgon för annars hade du bara gått och oroat dig och känt efter!

2012-04-03 @ 22:51:40
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0