Pigg minsann och då!

Efter natten från helvetet så trodde jag att jag skulle vara supertrött idag men det har jag inte alls varit! :) Jag har varit igång hela dagen - ingen power nap idag inte! ;) Så nu hoppas jag naturligtvis att jag ska sova som en prinsessa inatt.

Idag när jag kom till min första kund så sa han att han tyckte att jag...sen blev han tyst medan han tog sig för kinderna. "Eller så får man inte säga, kanske?"! "Nej, det får man inte!", sa jag då. Men han påstod att jag klädde i att vara lite rund om kinderna. "Du är ju en smal tjej annars men jag tycker faktiskt att det klär dig..." Men då pekade jag på dubbelhakan och sa att "den klär minsann inte mig!!" "Tja, det ena ger ju det andra..." Men sen köpte han nästan 10% av min sommarbudget så han kan få kalla mig fetknopp om han så vill!! ;)

Nu har jag ju varit gravid ett tag - man tycker ju att jag borde ha vant mig vid det här laget...men jag kan fortfarande stanna till framför spegeln när jag går förbi den och bli helt förundrad över min mage!! Jag vet ju att där är en bebis därinne - det kan i och för sig vara en alien också... - men jag undrar vad det är för en bebis. Hur ser den ut? Hur stor kommer den att vara när den kommer ut? Hur kommer förlossningen gå till? Frågorna är många, men inte en enda av dem kan jag få svar på NU! Pölsan sparkar på som om det är det mest naturliga i världen och h*n aldrig har gjort något annat. :) Enl min iPhone App från 1177 så är den genomsnittliga bebisen nu ca 45 cm lång och väger ca 2200 gram.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, det är ju verkligen som en lite bebis. Det är ju mer än vad Sixten och Hugo vägde tex (inte tillsammans då alltså;)).

2012-04-13 @ 00:11:56
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0