Söndagsmys

Igår var det så äntligen dags för mingel/invigningsfest hos Malin och Linus. De har gjort om ett rum till matsal och har pratat om det så länge så de tyckte att när det nu var färdigt så var de tvungna att ställa till med fest. Det var hur trevligt som helst!! De flesta som var där kommer även att komma på Malins och Linus`bröllop i sommar så det var kul att mingla och lära känna lite fler som ska dit. Jag stack hem vid 20 i 3 och då var jag nästan sist kvar.

Kl 11 träffade jag upp två kompisar på brunch som jag inte har träffat på läääänge!! Vi har suttit och praaaataaaat i över 3 timmar...heeeelt galet!! ;)

Jenny M kommer hit på kvällsmat kl 18 men innan dess hade jag tänkt hinna med en liten tupplur. Fast jag la mig sent så sov jag inte länge...:( Så jag ligger efter på sovkontot men det är inget som inte en liten power nap på soffan inte klarar av! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blir Valby på tisdag, jag hoppas mamma har ringt om det!

2012-04-29 @ 20:20:33
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0